مقر سایبری انصار المهدی
اللهم ارزقناتوفیق شهادت فی سبیل الله
 
 

 

 مرحوم آیه الله شیخ محمدباقر رشاد كه این معجزه را در جزوه ای به نام البشاره نوشته است درآخر داستان چنین می نویسد: و چون این واقعه درمیان خانواده و فامیل ما اتفاق افتاد و در منظر و مرآی ما واقع شد، فلذا وجدان و ایمان و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و علاقه ی مفرط به پیروان و پناهندگان به آن آستان ، مرا ملزم نمود كه واقعه رابا یك بیان ساده و روشن برای ارادتمندان آن خاندان نقل كنم و دلایل قطعی واقعه (نوشته های اطبا با توجه به نوار از جمجمه ی مریض بعد از بهبودی با بذل توجه امام عصر ارواحنافداء را هم ضمیمه كرده به نظر عموم خوانندگان برسانم تا مصداق بشارت قرآن مجید را برأی العین مشاهده نمایند: إِنَّ هذِهِ تَذْكِرَةٌ فَمَنْ شاءَ اتَّخَذَ إِلى رَبِّهِ سَبِیلاً (۱ )

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1392برچسب:, :: 20:47 :: توسط : افسر بسیجی

آتشی که نمى سوزاند ابراهیم را و دریایى که غرق نمی کند موسى را
کودکی که مادرش او را به دست موجهاى نیل می سپارد تا برسد به خانه ی تشنه به خونش
دیگری را برادرانش به چاه مى اندازند ، سر از خانه ی عزیز مصر در می آورد
آیا هنوز هم نیاموختی که اگر همه ی عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند و خدا نخواهد نمی توانند ؟
پس به تدبیرش اعتماد کن
به حکمتش دل بسپار
به او توکل کن و به سمت او قدمی بردار تا ده قدم آمدنش به سوى خود را به تماشا بنشینی


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 21:46 :: توسط : افسر بسیجی

قبرها، پر است، از ]جوانانی[ که می خواستند در [ پیری ] توبه کنند، و به دین پایبند شوند، اما "همه پیر نمى شوند".


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 21:44 :: توسط : افسر بسیجی

ﺳﺮﺗﻮﻥ ﮔﺮﻡ کلیپس ﺷﺪﻩ ﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﻣﺎ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯿﻦ ..!!!!!!

 

                                                                           ( ﺩﮐﺘﺮ ﺷﺮﯾﻌﺘﯽ)


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 21:44 :: توسط : افسر بسیجی

دانش اگر در ثریا هم باشد، مردانی از سرزمین پارس

.

.

.

.

به آن دانش کاری ندارند و بدنبال ثریا خواهند رفت


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 21:42 :: توسط : افسر بسیجی

 ﭘﯿﺸﺎﭘﯿﺶ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﯽ ﺷﺪﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺗﻬﺮﺍﻧﯿﺎ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻋﺮﺽ ﻣﯿﮑﻨﻢ


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 21:42 :: توسط : افسر بسیجی

پیامبــر اکــرم صلی الله علیـه و آله و سلم : هنگامی که زنی آرایش کنــد و معطر از خانــه خارج شود و شوهرش نیــز از ایــن کار راضـی باشد، بــه ازای هر قدمی که زن بــر می دارد، خانــه ای در آتــش بــرای شوهرش بنــا می شود.

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 13:23 :: توسط : افسر بسیجی

در مدرسه ی کربلا ، کودکان به چشم خود دیدند که بابا"دو"بخــــش است: بخشی در صحـــــرا ، بخشـــی بر بالایٍ نیــــزه ... اما اینکـــه عمــــو چند بخش است را فقـط بــابـــا می دانــد .. "اربعین حسینی بر صاحب الزمان و تمام شیعیان تسلیت باد"

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 13:21 :: توسط : افسر بسیجی

«در آخر امت من... زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستند و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، آنها عطر بهشت را نمی شنوند. آنها را لعنت کنید که آنها از رحمت خدا بدور هستند.»

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 23:57 :: توسط : افسر بسیجی

پس از آفرینش آدم خدا گفت به او: نازنینم آدم، با تو رازی دارم ، اندکی پیشتر آی. آدم آرام و نجیب آمد پیش زیر چشمی به خدا می نگریست محو لبخند غم آلود خدا دلش انگار گریست. "نازنینم آدم ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید ) یاد من باش که بس تنهایم" بغض آدم ترکید ،گونه هایش لرزید، و به خدا گفت: من به اندازه ی... من به اندازه ی گلهای بهشت ... نه... به اندازه عرش... نه... نه من به اندازه ی تنهاییت ای هستی من دوستدارت هستم. آدم کوله اش را برداشت. خسته و سخت قدم بر می داشت، راهی ظلمت پر شور زمین. طفلکی بنده غمگین ، آدم در میان لحظه ی جانکاه هبوط ، زیر لبهای خدا باز شنید که گفت: نازنینم آدم، نه به اندازه ی تنهایی من نه به اندازه ی عرش، نه به اندازه ی گلهای بهشت که به اندازه یک دانه گندم فقط یادم باش. نازنینم آدم، نبری از یادم

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 23:55 :: توسط : افسر بسیجی

ای کاش به اندازه ی پرسپولیس و استقلال هوادار داشتی که شاید می آمدی این جمـــعه ...!

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 23:55 :: توسط : افسر بسیجی

من. . . هنــــوز و تا همیشــه به همین یک آیــه دلخــوشــــم : نَبِّئْ-عِبَادِي أَنِّي-أَنَا-الْغَفُــورُ-الرَّحِـــيمُ " بندگانم را آگاه کن که من بخشندۀ مهــــربانم !"

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 23:55 :: توسط : افسر بسیجی

چرا برخلاف ضریح و مرقد امان دیگر، ضریح مرقد مطهر سیدالشهدا(ع) شش گوشه ساخته شده است.؟

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 1 دی 1392برچسب:, :: 23:53 :: توسط : افسر بسیجی

وصیتنامه شهید مجید محمدی ما که رفتیم، مادر پیری دارم و یک زن و سه بچه ی قد و نیم قد. از دار دنیا چیزی ندارم بگویم جز یک پیام: قیامت یقه تان را می گیرم اگر .ولی فقیه را تنها بگذارید شادی روح مطهر این شهید بزرگوار صلوات

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 14:6 :: توسط : افسر بسیجی

پذیرش دانشگاه انتظار دانشگاه انتظار بعد از ۱۳۰۰ سال همچنان دانشجو می پذیرد . متاسفانه این دانشگاه هنوز ۳۱۳ نفرفارغ التحصیل هم نداشته است. این دانشگاه در تمام شبانه روز از شما آزمون به عمل می آورد. مدارک لازم برای ثبت نام: ۱-نماز اول وقت ۲-ولایت مداری ۳-دائم الوضو بودن ۴-برگه تسویه حساب حق الناس ۵-قلبی آکنده از یاد خدا 6-یک جو غیرت ابوالفضلی "به امید عدم مشروطی در این دانشگاه" "التماس دعا"

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 11:56 :: توسط : افسر بسیجی

مـــــادرم زمانی که خبر شهــــادت مرا شنیدی گــــریه نکن ...! زمان تشییع و تدفینم گــــــریه نکن ... ! زمان خواندن ِ وصیت نامه ِ من گـــــــریه نکن ... ! فقط زمانی گریه کن ... که مردان ما غـــــیرت ... و زنان ما عفــــــت را فراموش کنند ...! وقتی جامعه ِ ما را بی حجـــــابی و بی غیرتـــــی گرفت .. گریه کن ... ! که اســـــــلام در خطر است شهید سعید زقاقی

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 11:55 :: توسط : افسر بسیجی

سلام حاجی شنیدم حاج خانم برای چندمین بار دلش هوس طواف کعبه کرد شما هم از خدا خواسته لبیک گفتی... مکه خوش گذشت ؟ حاجی سوغاتی هایت بوی ندامت می دهند؟! حاجی، لباست از جنس اعلاست؟ حاجی عجب دمپایی سفیدی؟! شنیدم حاج خانم بسیار ولخرجی کرده و چند النگو و سینه ریز گران خریده.... حاجی جان خبر داری آقا رضا،،همین همسایه چند خانه بالاتر،،کلیه اش را فروخته تا برای دخترش جهاز بخرد...؟؟؟ دخترش3 سال است مراسمش هرماه عقب افتاده.... آنها را بی خیال حاجی جان... شنیدم دیشب شام مفصلی به مهمانها داده ای..... چند کودک گرسنه دم در هی اذیت میکردند و غدا میخواستند...آنها را دیدی حاجی...؟؟ سرت را درد نیاورم حاجی جان.... زیارت قبول

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 12:29 :: توسط : افسر بسیجی

میدانی اسم چادرت از کجا آمده... از اول که چادر نبوده... جا در بوده... جایی برای حفاظت صدف وجودت... چیزهای با ارزش را که حراج نمی کنند... طلا را در گاو صندوق میگذارند... مروارید را در صدف... تو از طلا و مروارید هم با ارزش تری... به قول شهیدی که میگفت: "خواهرم سرخی خونم را به سیاهی چادرت امانت میدهم"

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 12:29 :: توسط : افسر بسیجی

ای دشمن ایران و ایرانی اگر از سرهایمان کوه هم بسازی فرندانمان هرگز در تاریخ نخواهند خواند که: "خامنه ای تنها ماند"

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 12:29 :: توسط : افسر بسیجی

. . .آهاي دختر سرزمين من آخ ببخشيد باز جنسيتت را فراموش کردم ! ... پسر سرزمين من ...معلوم هست کجايي خيلي وقت است تو را گم کرده ايم . . .ديروز داشتي مردانه در جبهه ها ميجنگيدي امروز داري توي آرايشگاه ها ابرو بر ميداري ، . . .مو رنگ ميکني ، دماغت را سر بالا ميکني . . .آهاي پسر سرزمين من دختراااااااااااااااااااان سرزمين من نياز به مردي دارند که محکم باشد ، قوي باشد در سختي ها ، در دشواري ها همراه و هميارشان باشد انقدر قوي باشد که همه دنيا در برابرش کم بياورد . . . آهاي پسر سرزمين کمي اهسته برو . . . ؟؟….

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 12:25 :: توسط : افسر بسیجی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
برمشامم می رسدعطر شهیدان بسیج مرغ دل پرمی زند سوی گلستان بسیج یاحسین بن علی، ای سرور آزادگان – روز محشر کن شفاعت از جوانان بسیج ************************* ما ز نسل مصطفی و حیدریم ما بسیجی های خطِ رهبریم گر عیان گردد که فرمان می دهد هر بسیجی بشنود جان می دهد با ولی تجدید بیعت می کنیم باز هم قصد شهادت می کنیم ************************** بر گرد که بر بهارمان می خندند یک عده به انتظارمان می خندند دستان سیاهی که به خون آلوده ست گویند که انتظارمــــان بیهوده ست... **************************
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقر سایبری انصار المهدی و آدرس molamahdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 5184
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


  مقر افسران جنگ سایبری



ساعت فلش مذهبی
روزشمار محرم عاشورا آیه قرآن تصادفی ذکر روزهای هفته